Blogger Templates

Pages

Thursday 1 December 2011

RARA ZICKRY

      Siapa rara zickry ni..kenapa kat facebook banyak status menyebut tentang diri beliau
sedangkan aku x pernah tau ape2 pun pasal beliau..artis ke beliau ni..konfius aku..


      Tapi kebiasaan kalau aku konfius aku akan search tentang sesuatu yg aku ingin ketahui tu..
baru la aku tau sape diri beliau ni..nama sebenar beliau ialah Zarith Nadhira yg dikenali
sebagai rara zickry..lahir pada 4 oktober 1988..student lim kok wing course interior design..
beliau menghidap penyakit Hypoxic Encephalopath iaiu kecederaan otak disebabkan 
kekurangan kesan daripada sesak nafas..

  (gambar DP facebook beliau)                          
   
        Rara ni mesti someone yg sangat baik,sampai dia begitu disayangi oleh semua orang.
ada kawan2 baik,sedara,sepupu yg caring,dan orang yg xkenal dia semua mendoakan dia..

      Rupe2nye baru aku sedar isu tentang rara zickry ni da lame keluar,dan pernah masuk berita 
kat ntv7 pun ade..dan isu ni da lame bermula dari 13 march 2010..tapi aku xtau apa2 pun...
pelik betul..nampak sangat aku jarang2 tgk tv..huhuhu

                                     
                                            

                 Kat facebook lak bole dapat sedikit info,bnyak page tentang beliau antaranye ;
Contribution for Rara Zickry medical expences dan Get well soon Rara Zickry...tapi aku tau pun da terlmbat,aku tau berita mengenai beliau hari ni iaitu hari beliau meninggal dunia semalam 
pukul 10pm di Sunway Medical Centre..jenazah berada di 90,Jln USJ 6/2B Subang Jaya.jenazah 
akan dibawa dari rumah ke masjid SS 19 Subang Jaya dalam pukul 8 pagi 2 disember..insya'allah
jenazah akan dikebumikan hari selepas solat jumaat..semoga roh arwah tenang disana dan 
dicucuri rahmat..al-fatihah...

                                  

             
                                           
                          

No comments:

Post a Comment