Blogger Templates

Pages

Friday 9 December 2011

politik..??belum ade dalam hati aku...

        As'salamualaikum.. salam manis pembuka bicara.. menyulam kata penuh keikhlasan..
title topik ni bukan niat nk mengutuk atau mengumpat sape²,harap xde yg kecik hati..


      Sekarang ni musim pilihan raya macam² usaha dibuat dari mana² parti untuk memikat hati
rakyat.. okay la tu kan..ade baiknya jugak..tapi jangan sekadar janji je la kan..


          Aku da berumur 25 tahun tapi belum pernah mengundi dan belum mendaftar mengundi 
lagi pun..aku macam malas nak campur..mungkin akan ada yg mengkritik aku kan sebab aku
x mengundi yg dianggap tidak menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat..xpe la aku terima
je la ape pun kritikan tu..family aku semua mengundi dan majoriti UMNO..Aku je yg wat xtau
hehehehe..




     Tapi dek kesibukkan orang² yg semangat berpolitik ni,ade gak yg aku xsuke..contohnya seperti 
video dibawah ni..


                                          


           Aku xbape suke ngn cara macam ni..sorry la kalau ade yg xsuke ngn pendirian aku..aku 
terima je kritikan ape² pun..aku cume nk jadi diri sendiri..sorry..




         
        

No comments:

Post a Comment