Blogger Templates

Pages

Friday 30 December 2011

HARI TERAKHIR

      Assalamualaikum.. salam manis pembuka bicara,menyulam 
kata penuh keikhlasan..


        Dah lame rasenye x update ape2 entry kat blog aku ni..salah satu sebab 
busy dan internet ade sikit masalah mase tu..


         Hari ini aku kembali menyonteng di ruangan blog ni iaitu hari terakhir dalam
kalendar 2011..bnyak pahit dan manis yang telah berlaku dalam kehidupan aku
sepanjang 365 hari di tahun 2011..


          Mesti ramai da ade azam masing2 yang hebat2 kan..secara jujurnya,aku x 
ada azam yang terlalu tinggi untuk 2012 ni..azam aku hanyalah ingin melangsaikan 
semua masalah 2011 yang berbaki dan ingin kan kehidupan yang lebih baik daripada
kehidupan aku di tahun 2011,,


           So,kepada siapa2 yang aku ade terbuat salah,xkisah dari segi kesalahan macam
mane pun,aku harap korang dapat memaafkan aku..kite bukak buku baru..buku kehidupan
2012.......

No comments:

Post a Comment