Blogger Templates

Pages

Thursday 5 January 2012

PAKU DULANG PAKU SERPIH

        Assalamualaikum.. salam manis pembuka bicara,
menyulam kata penuh keikhlasan..


         Semalam aku sangat2 tertekan,terkilan..moody..
Kenapa member aku sendiri yang buat aku macam ni..
Aku xpernah kacau life dye..aku xsangka macam ni lak 
dye akan buat aku..


          Dulu dye ada sorg awek dan awek dye adalah adik 
angkat aku sendiri..dye sangat2 bengang kalau ade lelaki 
lain walaupun kawan dye sendiri baik lebih2,dye akan 
mule mengata yg lelaki tu syok atau ade niat lain kat awek dye..


           Tapi ape da jadi sekarang..mengata org wat cam tu
last2 dye pun buat benda yg sama kat aku lak..boleh plak
nak baik lebih2 ngn awek aku sampai tahap nak makan kat umah 
awek aku tanpa aku siap order lagi makanan yang perlu dimasak 
untuk dye..


             Pastu xde rase bersalah pun kat aku bile aku dapat tau
pasal hal ni..siap update status kat fb lak nk tunjuk salah org lain,
siap kate 'kimak' lak kat aku..


              Xpelah..pada kawan aku yang dimaksudkan tu..buat mase ni 
aku rilek je dulu,da bnyak lak kau aibkan aku kan..sampai mase,'wa
letup muke lu der'....

No comments:

Post a Comment