Blogger Templates

Pages

Tuesday 24 January 2012

RAMBUT SAMA HITAM................

          Assalamualaikum..Salam manis pembuka bicara,
menyulam kata penuh keikhlasan..


          Berita terbaru yang aku terdengar dari seseorang ni
(identiti rahsia) sungguh mengecewakan..kenapa orang melayu
bersikap cam tu..memalukan bangsa betul..


          Ape yang aku nak cerita kat blog ni x berniat untuk 
mengutuk atau nak bergossip memburukkan sesiapa..apa yang
aku bengang adalah berita yang aku dengar adalah ada seorang 
insan yang sangat aku kenali pergi jumpa bomoh..
                                

                            


           Niat beliau jumpa bomoh adalah untuk memutuskan hubungan 
aku dengan 'GF' aku..jika benar berita tersebut kenapa begitu busuk 
hati beliau..sedangkan selame ni aku x pernah menyakiti beliau..


         Tapi kesahihan berita tersebut aku x dapat nak pastikan kebenarannya
buat masa ni..jika berita tersebut palsu atau tidak benar,maka si penyampai
berita tersebut membuat tuduhan palsu atau fitnah semata-mata,tapi jika
benar berita tersebut aku harap ianya tidak menjadi..


           Ape pun niat buruk beliau hanya kuasa tuhan yang menentukan
aku sebagai manusia biasa hanya berserah dan tawakkal..wallahualam..

No comments:

Post a Comment