Blogger Templates

Pages

Tuesday 29 November 2011

NIGHTMARE

                      ASSALAMUALAIKUM..
       Tibe2 terjaga dari tido..terus jadi blur dan mengong jap..xtau nk buat ape so aku pun
update la blog ni..  
  
        Sebenarnye td da syok tido tapi terjage sebab dapat mimpi yg x di ingini..da la hari ni keje
pagi,bole plak terbangun awal..memang ngantuk la keje nanti..mmg semalam keje rase penat sangat..
balik rumah mandi,makan,online facebook dan tertido..


         Dalam syok2 tido tu mimpi yang bermula tibe2 aku berada di perkuburan islam yang aku sendiri
xtau lokasi nye dimane..
     
kalau da berada di kubur dalam keadaan malam mmg seram je la kan bunyi nye..dalam mimpi
mmg da rase seram campur takut la..kat kubur tu ade pokok besar..kat pokok besar tu tibe nmpak
plak satu makhluk yg x diingi untuk aku jumpe pun sedang memerhati kan aku..makhluk tersebut 
ialah pontianak,mase tu aku menggelabah la..dalam keadaan menggelabah tu dye mengilai..
aku pun xcakap bnyak,lari mcam org giler.pastu pontianak tu terbang kejar aku..aaaaaaaa.. lari
sambil menjerit lak aku..


             Lama kelamaan makin jauh aku lari akhirnye pontianak tu hilang dari pandangan..
rase lega la jugak mase tu..tapi kelegaan tu x kekal lame..ternampak plak hantu yg paling aku 
takut mase kecik2 dulu.. hantu penanggal...

lari lagi aku mase tu cam org giler..huh..letih weyh asik lari je..da la hantu ni yg paling aku takut bole
plak dye ade dalam mimpi aku..punce aku takut hantu ni sebab dia xde badan,kepala terbang
ngan usus2 dye je..geli weyh..

     Dalam kepenatan akhirnye aku tersedar dari mimpi..huh..terus terbangun,mase tu kul 2 pagi..
aku pun terkebil2 xtau nak buat ape..on laptop layan facebook lagi..dan pastu hasil dari mimpi
tu la aku jadikan story untuk blog aku kali ni..


        Bercerita pasal hantu,aku teringat 2 minggu lepas aku berborak ngn rakan sekerja pasal
cite2 seram ni la..dia ade cerita pasal buluh..dia ade tebang pokok buluh..pada malam hari nya
rumah dia di ganggu hantu buluh..aku pun konfius mase tu..ade ke ekk hantu buluh..
huhuhuhu..

    Pape pun,aku rase lega sebab kejadian cerita diatas ni semua hanyalah mimpi..xnk aku
alami kejadian tu betul2,kalau kene kat korang xpe..hahahaha


No comments:

Post a Comment