Blogger Templates

Pages

Monday 21 November 2011

3G CALL

          Sekian lama xde handphone yang ada 3G .. hp yg dulu rosak , screen pecah..
pecah sebab ape..?? xpe la biarlah rahsia.. hahaha..da macam lagu siti nurhaliza la plak..




          Singkat kan cerita , kelmarin mama my love call n bgtau yg abg beliau nk tolak hp
SONY ERICSSON W880i dye.. mase tu kitorg kat kedai mamak macam biasa,lepak2 makan
sambil pinjam wifi untuk beronline FACEBOOK.. hikhikhik..




          Dye menanyakan pendapat aku , aku pun mengalakkan je beliau untuk terima dan
angkat je la hp tu.. (yg penting ada 3G)..huhuhu.. pastu gerak balik g umah dye untuk 
g tgk dan angkat hp tu..malam tu gak la kitorg dok belek2 hp tu,test kamera,sound n last 
wat setting *100# untuk tetapan gprs & wap.. 




         Malam tadi my love sms cakap jap ag nk wat video call.. (nk test hp la tu) huhuhu..
tgh asyik layan tgk bola sepak final sukan sea 2011 antara MALAYSIA vs INDONESIA
tibe2 dye call 3G..aku pun angkat je la..haa layan la dalam keadaan bising member2 aku dok 
terjerit2 ..aku pun cakap,call jap ag je la,bising kat sini..malam tu aku tgk bola kat umah je 
ngn 7 org member aku..keputusan seri 1-1 dan berlanjutan hingga ke babak penalti.. MALAYSIA
menang..nasib baik menang sebab member aku masing2 giler cakap kalau kalah,diorg nak
belasah indon2 kat kedai mamak bawah umah..giler betul diorg ni..hahaha








                    Pas abis perlawanan bola tu,xlame kemudian my love call balik semula..hehehe..
best lak,da lame x wat call cam ni semenjak hp beliau rosak berbulan2..xdapat jumpe depan2,
dapat jumpe dalam hp..hikhikhik..




         


               ::PERINGATAN:: 3G CALL ni jangan disalah gune kan lak.. jangan wat yg bukan2,nanti jadi cam filem KLIP 3GP susah plak...hahahaha.. 

No comments:

Post a Comment